Wat vinden onze opdrachtgevers van Budgetuitvaart24?

Onderdeel van Uitvaart24

Wij vinden het belangrijk om te weten wat onze opdrachtgevers van ons en onze dienstverlening vinden. Hierdoor zijn eerdere ervaringen niet allen inzichtelijk voor anderen, maar kunnen wij onze dienstverlening constant verbeteren. Omdat wij geloven in heldere communicatie zijn alle ervaringen voor iedereen inzichtelijk en maken wij gebruik van Klantenvertellen voor het verzamelen van reviews.

De meest recente reviews kunt u hier onder vinden.

Wenst u een beoordeling te schrijven? Of heeft u een vraag naar aanleiding van het lezen van een ervaring? Maak dan de keuze uit één van de onderstaande opties.

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snelle afhandeling en alles geregeld zoals eerder besproken.

Bart 29 november 2018

4 sterren: goede service, goed behandeld

Geweldige deskundige liefhebbende medewerkers

Patricia 27 november 2018

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Wij waren zo'n stel die nog samen de meest moeilijke klus van te voren hebben gedaan, het regelen van een crematie. en als dan Anne Wieb je gesprekpartner is, dan betekent een dergelijke intake dat er ontzorgd wordy. Vervolgens is het zover je moet bellen dat je gebruik moet maken van de dienstverlening. Je belt midden in de nacht Anne Wieb en binnen een half uur staan er twee heren in de kamer om de laatste verzorging te doen. Ik stelde misschien een ongebruikelijke vraag "Doe alstublieft die zwarte jassen uit, ik moet even aan jullie wennen", ze doen het gewoon en dan wordt ik geconfronteerd met dat wat ik respect noem met de hoofdletter R. Er is geen haast, ik word per handeling geïnformeerd en wie had het ooit kunnen bedenken dat ik zo dankbaar kon zijn voor deze twee bijzondere mensen Ruud en Mees. Paul's wens gaat in vervulling hij krijgt een prachtige plek in "zijn trots" onze blokhut. Onze kleinzoon van 5 loopt rond en dat geeft spanning want zijn ouders willen hem niet confronteren met de kist, dus opletten en nog eens opletten. Na 4 dagen opgebaard te zijn geweest is er een condoleance aan huis. Prachtig verlicht met kaarsen en bijzondere verlichting. Ook een wens van mijn Paul. Inmiddels heb ik met onze uitvaartleidster Arianne afgesproken dat Paul na de condoleance wordt overgebracht en vrijdagavond 21.00 uur is het zover twee geweldige dames komen hem halen ( het spijt me jullie namen zijn me ontgaan) maar dat neemt niet weg dat het "uitdragen" een bijzondere en respectvolle ervaring wordt, terwijl wij met grote sterretjes Paul in het sprankelend licht zetten. Paul had nog een wens en dat was dat ik hem in mijn bus naar Westerveld zou brengen. Gevangen in de wens van je lief,zeg je op alles ja, maar als het bijna zover is dringt de vraag zich aan je op is dit verantwoord.....? Hoe zet ik de kist vast. De oplossing komt van Mijnheer Jan-Jaap. Paul komt mij in de rouwauto ophalen, ik breng hem toch weg naar Westerveld, alleen nu met chauffeur, Ze heet Anouk en ja ook nu weer dat Uitvaart24 respect. We worden op Westerveld opgevangen door Arianne en wat is het fijn om dat inmiddels vertrouwde gezicht te zien. Ik laat alle spanning los en focus me op dat wat ik moet gaan doen mijn lief achterlaten. Arianne doet de opening op onnavolgbare wijze en is mijn baken gedurende de dienst. Veel van mijn zorgen heeft ze bij me weg genomen en ik maar ook wij allemaal mogen terugkijken op een bijzonder afscheid dankzij al deze bijzondere mensen van Uitvaart24. Ik geloof dat ik op geen enkele andere wijze Uitvaart24 recht kan doen, dan dit met U te delen.

Anja 26 november 2018

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Volgende keer eerst even checken of de aangeleverde foto's voor tijdens de dienst ook echt allemaal afspelen. Beetje jammer dat de laatste 11 foto's niet getoond zijn en t bandje steeds dezelfde 23 foto's herhaalde ipv 34. Was erg jammer en storend. Ook had ik graag geweten dat mn moeder in rotterdam gebracht was en niet in dordrecht zoals wij dachten.

Reactie van Uitvaart24:

Beste M,

Dank voor de genomen moeite om een beoordeling in te vullen.

De foto's (en de muziek) zijn door u bij het crematorium afgeleverd. Het crematorium test de stukken en speelt ze vervolgens af tijdens de plechtigheid.

Als uitvaartondernemer vinden wij dit uiteraard zeer vervelend en begrijpen uw teleurstelling volledig.
Wij hadden dit helaas niet kunnen voorkomen aangezien het crematorium de muziekstukken afspeelt en niet wij als uitvaartondernemer.
Wij hebben reeds contact met het crematorium opgenomen om na te gaan wat er precies fout is gegaan.

Wij hebben uw moeder overgebracht naar onze locatie t.b.v. de laatste verzorging en de gekoelde bewaring.
Het spijt ons als u niet duidelijk genoeg is verteld waar die locatie dan is.

Wij zullen in de komende dagen nog persoonlijk contact met u opnemen.

Oprechte groet,

Uitvaart24
Jan-Jaap Palma

M 25 november 2018

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vanaf het eerste telefonische contact t/m de laatste handdruk bij het afscheid waren wij onder de indruk van de warme en betrokken wijze waarop Uitvaart24 en met name de uitvaartleidster ons door die moeilijke tijd heeft geholpen.

Ina 22 november 2018

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Snel, waardig, professioneel, vriendelijk, check, dubbele check (handig omdat je altijd dingen kan vergeten!). Voor ons in Nijmegen was het de oplossing. Bedankt.

K 22 november 2018

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Keurige, snelle en zeer prettige afhandeling.

Wim 22 november 2018

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Uitvaart24 stuurde na onze aanvraag dezelfde dag nog een uitvaartleidster. Het gesprek was erg prettig, en alles werd meteen in gang gezet. Dat geeft een gerust gevoel. Daarna kregen we een informatiemail waarmee we de bloemen konden uitzoeken. Wat nog ontbrak, en dat is mijn enige kritiekpunt, is informatie over welke opties we hadden als het ging om de kist, en waar we onze muziekkeuze moesten doorgeven. Alles is wel goed gekomen, maar was handig om in de informatiemail al meteen te hebben. De uitvaartleidster die de crematie begeleidde was dezelfde als bij de intake, en dat was prettig. Hoefde je verder niets uit te leggen. En ze was erg attent door de lievelingsbloem van mijn moeder, op eigen initiatief, op de TV in de zaal te projecteren. Ook het begeleiden van de plechtigheid ging met veel respect en gevoel. We hebben er fijne herinneringen aan om op zo’n manier afscheid te kunnen nemen.

Wllem 22 november 2018

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gewoon goed, uitvaartleider voelde sfeer prima aan.

anoniem 20 november 2018

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb een paar keer gebeld met een vraag. iedere keer waren jullie goed en snel bereikbaar en werd de vraag goed en duidelijk en naar tevredenheid afgehandeld. Ook de rust en aandacht toen we een keer iets kwamen ophalen was heel fijn.

Wilhelmina 18 november 2018

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles prima gegaan, goede begeleiding

nicolet 17 november 2018

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Prettig om samen met Arianne van Dorth de uitvaart van mijn vader vorm te geven. Goede tips om een uitvaart budgettair toch mooi te kunnen maken.

Mar 16 november 2018

4 sterren: goede service, goed behandeld

Van begin tot eind goede dienstverlening, flexibel om op laatste moment nog aanpassingen te maken. Goed bereikbaar en bellen snel terug. Klein verbeterpunt in de communicatie: iets betere communicatie over wanneer formele documenten verwachte kunnen worden zoals overlijdensakte en verder informatie van de uitvoerder.

Alex 16 november 2018

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zorgzame en betrokken dienstverlening

peter 16 november 2018

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gewoon goed behandeld. Meelevende mensen.

Esther 16 november 2018